9 remedii pentru artrite reumatoide

803 Viewed Lady4u 0 respond
tratamente medicale artrita

Iata noua remedii pentru artritele reumatoide, 10 solutii pentru ameliorarea problemelor reumatice generate de artrita. Remediile medicale recomandate pentru artrita sau pentru problemele reumatice generate de artrita actioneaza imediat, in scurt timp, sau intr-o perioade medie de timp. Artrita reumatoida este o boala relativ frecventa ce afecteaza articulatiile. In aceasta afectiune se inflameaza membrana sinoviala ce delimiteaza articulatiile (in articulatii exista niste formatiuni de tesut moale cu rol in stabilitatea si mobilitatea articulara).

In timp, ca urmare a aceastei inflamatii (sinovita) se produce distrugerea articulatiei, producand disfunctie articulara (articulatia nu mai functioneaza normal). Boala afecteaza de obicei femeile cu varsta cuprinsa intre 40-60 de ani. Exista multe forme de artrita. Artrita reumatoida se caracterizeaza prin afectarea sinovialei (partilor moi) ale articulatiei. Exista si o forma de artrita ce afecteaza copii (artrita reumatoida juvenila). O alta forma de artrita, numita osteoartrita, se caracterizeaza printr-o alta simptomatologie si necesita un alt tratament.

Iata urmatoarele 10 remedii medicale pentru artroza si probleme reumatismale de tip artritic:

Exercitii – o sa va jute sa reduceti oboseala, consolidare muschilor si cresterea dimenziunilor de miscare. Mai muilt, riscul dezvoltarii osteoporozei va fi redus (mai ales la femei), ajutand implicit la lupta impotriva depresiei. Puteti incerca exercitii de miscare pe distante mai lungi (30 de ori pe zi), exercitii de intarire (de 2-3 ori pe zi) si exercitii de anduranta sau cardio sau aerobice (de 30 de ori, de 3-4 ori pe saptamana). Puteti consulta si doctorul dacav veti considera ca este necesar.

Ghimbirul – unul dintre compusii ghimbirului, gingerolul, are proprietati anti inflamatorii care ajuta la reducerea durerii, transpiratiei si inflamarilor. Puteti razui niste ghimbir si sa il amestecati cu ulei pentru a da peste zona afectata, puteti apoi chiar sa expuneti la soare pentru 10 minute cu scopul de a aduce cladura peste acea zona, repetati procedeul de mai multe ori. Puteti de asemenea sa mestecati ghimbir – cateva felioare – in fiecare zi sau sa adaugati ghimbir in mancare (in mancare sau bautura).

Masaj – daca faceti un masaj corect zonele musculare vor fi relaxate si veti obtine o reducere a durerilor. Masajul va stimula de asemenea circulatia si va avea o contributie importanta la reducerea disconfortului si inflamarilor. Daca adaugati in procesul de masaj 10gr de camfor sau o cescuta de ulei de mustar si veti incalzi locul inainte de masaj totul va avea un efect pozitiv. Puteti de asemenea sa picurati cativa stropi de lavanda intr-o cantitate d eulei cald (de camfor de ex) si sa masati cu acest lichid zona afectata. masati zona afectata de 2-3 ori pe zi timp de cateva minute.

Comprese calde si reci – compresele fierbinti reduc durerea prin relaxarea muschilor inflamati si incheieturilor in timp ce compresele reci vor reduce durerea. Urmati aceasta procedura: inveliti o punga cu apa calda intr-un prosop pentru comprese fierbinti (tineti 3 minute pe zona afectata); inveliti cuburi de gheata intr-un prosop mai subtire pentru comprese reci (dupa 3 minute cu compresa fierbinte puneti imediat in acelasi loc compresa rece pentru un minut). Repetati procedura timp de 15-20 de minute de doua ori pe zi pana se reduce durerea. Compresele pot fi utilizate si separat. Daca zona afectata este rosie, fierbinte si iritata: nu aplicati aceasta procedura. In situatia in care aveti probleme de circulatie: nu utilizati terapia cu comprese reci.

Ulei de ciubotica cucului – contine acidul gras numit acid gamma-linolenic care reduce intensitatea pentru mai multe simptome. Luati 540 mg, in doze divizate de cate 2,8 grame de mai multe ori pe zi.

Ulei de peste (untura de peste) – contine acizi grasi omega 3 care au efect anti-inflamator si ajuta la reducerea durerii. Uleiul de peste o s ava protejeze si pentru bolile de inima. Luati pana la 2,6 gr de doua ori pe zi. Puteti de asemenea sa introduceti in dieta dv. pesti de apa rece (au mai multa untura de peste) cum ar fi tonul sau somonul. Consultati doctorul inainte de a lua orice suplimente. In acest caz e mai bine sa apelati la obtinerea unturii de peste din regim alimentar, dieta cu peste.

Usturoiul – contine substante nati-inflamatorii cum ar fi cycotinele care reduc transpiratia si durerea. Mai mult, inhiba formarea de radicali liberi care intaresc sistemul imunitar. mancati 1-2 catei de usturoi zilnic sau luati capsule cu usturoi (consultati doctorul inainte de a apela la pastile cu usturoi).

Curcuma (turmeric) – are proprietati anti-inflamatorii si anti-artritice. Poate preveni inflamarea articulatiilor prin blocarea enzimelor si cytokinelor care provoaca inflamarea. Urmati aceasta procedura: luati o oala pe care o umpleti un sfert cu apa pe care o aduceti la fierbere. Adaugati o lingurita de praf de curcuma si lasati sa firaba pentru 10 minute. Lasati sa se raceasca si beti o data – de doua ori pe zi. Puteti de asemenea sa luati capsule de 500-1000 mg de curcuma de trei ori pe zi dar inainte de a apela la pastile consultati doctorul. Pentru beneficii suplimemntare adaugati praf de curcuma in retetele dv. Evitati insa sa luati doze mari de curcuma pentru ca poate avea efecte adiacente asupra circulatiei si poate provoca probleme la stomac.

Otet din cidru de mere – contine multe minerale cum ar fi calciul, magneziul, potasiul si fosfor care ajuta la reducerea durerii si inflamatiilor. Urmatri aceasta procedura: luati o jumatate de apa calda si adaugati o lingurita de otete din cidru de mere si o lingurita de miere. Beti odata pe zi. Otetul din cidru de mere poate fi aplicat pe zonele afectate care pot fi masate cu ulei de castor apoi invelita (zona) cu o carpa din bumbac apoi acoperita si aceasta carpa cu un plastic. Urmati aceasta procedura inainte de a merge la culcare.

Artrite remedii

Sfaturi aditionale:

  • Odihniti-va atunci cand simtiti nevoia.
  • Faceti o baie calda sau un dus cu apa fierbinte pentru 10-15 minute inainte de a merge la culcare.
  • Executati sarcinile zilnice utilizand instrumente, unelte.
  • Incercati acupunctura.
  • Utilizati miscarile care sa nu va puna la efort mare articulatiile.
  • Evitati sa tineti incheieturile afectate in aceeasi pozitie pentru o perioada indelungata de timp.
  • Mancati in fiecare zi cateva cirese (conservate, concgelate, proaspete).
  • Consumati zilnic 2-3 cesti de ceai verde.
  • Evitati orice situatie care sa va supuna la efort incheieturile.
  • Miscati incheieturile in toate directiile.
  • Consumati indeajuns de multa vitamine D,C, fier, calciu, potasiu, magneziu si acizi omega-3.
  • Slabiti daca aveti o greutate mult prea mare.

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Filed in
Beneficii magneziu

32 de semne ca ai nevoie imediata de magneziu

Ceas organism

Ceasul energetic al organismului

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*