32 de semne ca ai nevoie imediata de magneziu

1308 Viewed Lady4u 0 respond
Beneficii magneziu

Lipsa unui nutrient esential va poate afecta sanatatea: magneziul. Fie ca este vorba de nevoia directa de magneziu sau de organismul care are nevoie in general de magneziu. Lady’s Blog vine cu informatii despre importanta magneziului in organism, cum poate fi rezolvata aceasta problema dar, mai ales, cum putem rezolva lipsa de magneziu in organism. Avem asadar o problema de semnalat: lipsa magneziului in organism si semnele calre care iti dau de stire ca ai nevoie imediata de magneziu. Nu ai magneziu: nu ai energie!

Foarte multe persoane au probleme de sanatate provocatre de regimul alimentar, de ceea ce manaca, de consumul redus si deficienta in materie de nutritienti. Nutirentul cel mai important, cel mai comun, cu care organismul nostru se confrunta ca lipsa este magneziul. Organismul nostru are nevoie de magneziu pentru procese vitale, multe dintre aceste procese depind de magneziu. Partea proasta este ca magneziul poate fi foarte greu obtinut din alimentatie.

De ce este dificil sa asimilam magneziul?

In trecut, in istorie, mancarea era atat de bogata in nutrienti incat nu era nevoie sa existe suplienti.  In timp. solul aducea acest compus de magneziu, dar timpul a modificat tot. Iar agricultura moderna si erosiunea solului a condus la problemele actuale care au ca rezultat si lipsa de magneziu in legume, fructe, cereale.
Alimentele care includ, care contin magneziu sunt: frunzele verzi (salata in principal), macrou, alune, nuci, seminte, fasole. Alimente pe care nu le consumam de zi cu zi.

Iata insa simtomele cu care va puteti confrunta daca aveti o lipsa majora de magneziu in organism. Ne referim mai jos la 32 de semne clare care semnaleaza lipsa magneziului in organism.

– Cistite
– Ameteli
– Confuzie
– Anxietate
– Probleme cu inima
– Depresie
– Migrene
– Convulsii
– Crampe musculare
– Pierderea memoriei
– Sindromul Raynaud (provoaca degete reci la maini sau picioare, schimbarea culorii pielii, amorteala la nivelul extremitatilor)
– Boli de intestine
– Cheaguri de sange
– Deficiente de calciu
– Boli de ficat sau rinichi
– Deficienta de potasiu (provoaca sete extrema, retentie de fluide, iratibilitate)
– Astm
– Dificultati de inghitire
– Hipertensiune
– Iti curge masiv nasul
– Probleme respiratorii
– Diabet de tipul II
– Constipatie
– Hipertensiune
– Osteoporoza
– Tremuraturi
– Modificari bruste de personalitate (anxietate, depresie, nehotarare)
– Insomnii
– Hipoglicemie
– Probleme cu dantura
– Probleme de fertilitate

Cum puteti rezolva aceste probleme?

Pentru ca mineralele sunt utilizate in peste 300 de procese in organismul nostru este foarte important sa luati masuri imediate la semnalare, la aparitia lipsei magneziului. Incercati sa consumati alimente care contin magneziu, sa o faceti cat mai des, chiar daca acest consum de alimente bigate in magneziu nu sunt recomandate in diete pentru reducerea greutatii. O capsul cu magneziu zilnic, fie si din produse medicale, produse farmaceutice, o sa va jute sa compensati lipsa de magneziu. Trebuie insa sa aveti mare atentie: unele produse farmaceutice bogate in magneziu sau care asigura aportul de magneziu va pot aduce si alte elemente care nu sunt recomandate (zahar, aminoacizi, gluten, conservanti etc.).

Alimente cu magneziu

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Filed in
Sexul fatului

Ce vei avea: baiat sau fata?

tratamente medicale artrita

9 remedii pentru artrite reumatoide

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*