Slabesti sanatos 13 kg in 15 zile

360 Viewed Lady4u 0 respond
dieta cu fructe

O dieta cu care puteti slabi intre 10 si 15 kilograme. O dieta sanatoasa care nu va pune in stress sanatatea. Un regim ce se bazeaza pe o renuntare aproape completa la carbohidrati, dar in acelasi timp este destul de echilibrata. Acest plan de alimentatie este util pentru persoanele care au dificultati de digestie si sunt nemultumite de starea pielii lor. Asadar, dieta este una utila si pentru ten si sanatatea pielii. in doar doua saptamani veti slabi, veti arata mai bine si va veti simti mai energice! si cel mai surprinzator este faptul ca trebuie sa mancati in fiecare zi produse destul de gustoase. O dieta care tine foarte mult si de vointa dv. de a respecta acest regim de slabire. Puteti slabi sanatos aproximativ 13 kilograme in doar 15 zile. O dieta sanatoasa ce poate fi cunoscuta pas cu pas din acest articol.

Luni

La micul dejun: 1 portocala (se poate si grapefruit, piersica, ananas sau alte fructe similare, important este sa nu fie banana), 2 biscuiti (din grau integral sau cereale), cafea sau ceai fara zahar.

La pranz: 1 portocala, 1 ou fiert, iaurt.

La cina: 2 oua fierte, 2 rosii, 500 g de salata de legume (se poate doar castraveti), 2 biscuiti.

Dupa cum puteti vedea, dieta presupune o cina destul de satioasa, nu va fi nevoie sa dormiti cu stomacul gol. Este important sa beti multe lichide in timpul acestui regim alimentar si trebuie sa fie exclusa sarea. Sarea poate fi inlocuita cu ierburi si condimente, piper si chimion pentru prepararea salatelor, pestelui, carnii si legumelor.

Marti

La micul dejun: la fel ca in ziua de luni.

La pranz: 1 portocala, 1 ou fiert, iaurt, 2 biscuiti.

La cina: 120 de grame de carne (de preferinta de vita), 1 rosie, 1 biscuit.

Miercuri

La micul dejun: la fel ca in ziua de luni.

La pranz: 1 portocala, 1 ou fiert, iaurt, salata de legume.

La cina: 120 de grame de carne, 1 portocala, 1 biscuit, cafea sau ceai.

Joi

La micul dejun: la fel ca in ziua de luni.

La pranz: 120 de grame de branza degresata sau branza de vaci, 1 rosie, 1 biscuit.

La cina: 120 de grame de carne, 2 rosii, 1 mar, 1 biscuit.

Vineri

La micul dejun: la fel ca in ziua de luni.

La pranz: 200 de grame de peste gatit la aburi, 1 rosie, 1 biscuit.

La cina: 200 de grame de legume fierte (morcovi, ceapa, varza, cartofi, fasole), 1 ou fiert, 1 rosie.

Dieta sanatoasa 15 kgSurpriza! La sfarsit de saptamana puteti manca ceea ce mancati de obicei! Important este sa nu mancati prea mult, sa nu consumati bauturi alcoolice, sa evitati alimentele cu conservanti si sa nu folositi sarea. In doar 15 zile veti slabi considerabil, mai ales ca regimul alimentar strict nu trebuie urmat in fiecare zi, caci la sfarsit de saptamana va puteti permite o mica sarbatoare. A doua saptamana refaceti insa dieta pentru inca o satpamana…

O dieta cu un consum limitat de carbohidrati are intotdeauna un rezultat bun. Cand veti obtine greutatea dorita, va trebui ca o data pe saptamana (in zilele de luni, de exemplu) sa urmati meniul prezentat mai jos, si astfel kilogramele date jos nu vor mai reveni!

La micul dejun: 2 cani de apa cu suc de lamaie.

La pranz: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 rosie, 1 mar.

La cina: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 rosie.

Aceasta dieta simpla si eficienta va fi un adevarat ajutor pentru toti cei care mult timp au visat sa scape de kilogramele in plus. Ofera un rezultat de 100%, daca este urmata intocmai, astfel incat pierderea celor 10-13 kilograme in doua saptamani este foarte posibila. Un regim cu care slabesti sanatos 13 kg in 15 zile: totul este sa iti doresti acest lucru si sa respecti dieta.

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Filed in
Sfaturi pentru slabit

10 sfaturi importante pentru slabit

Dieta astrologica regim

Diete pe baza semnului zodiacal

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*