Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Ce se intampla daca mananci trei banane pe zi

1100 Viewed Lady4u 0 respond
Bananele pentru sanatate

Consumul de banane in mod regulat are influente pozitive asupra creierului, inimii si siluetei. Consumand trei banane pe zi veti reduce semnificativ riscul pentru un atac de cord. Cercetatorii britanici si italieni au descoperit c daca o persoana manaca o banana la micul dejun, una la pranz si una la cina poate aduce in organism indeajuns de mult potasiu pentru a reduce cu 21% riscul coagularii sangelui in creier (si implicit riscul de atac cerebral).

Un alt raport publicat in 2011 in Jurnalul Colegiului American de Cardiologie arata ca puteti preveni si reduce atacurile cerebrale prin potasiul obtinut de organism prin consul de banane, peste, spanac si linte. Crecetatorii estimeaza, de asemenea, ca o doza zilnica de 1,6 g de potasiu veti reduce riscul unui atac cerebral. Iar intr-o banana de dimenziune medie se regaseste o cantitate de 500 mg de potasiu, asadar daca veti consuma 3 pe zi o sa va ajute sa aveti un aport zilnic recomandat de potasiu in organism.

Beneficiile si nutrientii bananelor
Bananele contin vitaminele B6, C, magneziu, biotina si fibre dietetice ce ajuta la regalrea sistemului digestiv. Sunt aproximativ 108 calorii intr-o banana mai mare. Gasim putin colesterol, grasimi si sodiu. Banalele reprezinta o gustare foarte buna pentru atleti pentru ca au un continut redus de carbohodrati glicemici ceea ce pune la dispozitie elemente necesare exercitiilor fizice (90 de minute de lucru intensiv la sala = consum complet de 3 banane potrivit unor cercetari).

Beneficiile pentru 3 banane consumate zilnic

  • Reduce riscul atacului de cord sau atacului cerebral.
  • Lupta impotriva stresului (potasiul regularizeaza bataile inimii iar in prerioadele de stress rata de metabolizare creste iar nivelul potasiuui scade, de aceea daca veti consuma alimente bogate in potasiu bataile inimii se voir re-echilibra).
  • Creste masa osoasa (potasiul previne uzura rapida a oaselor).
  • Efecte impotriva anemiei (bananele sunt bogate in fier ceea ce aajuta la problemele legate de hemoglobina redusa – nivelul redus de hemoglobina indica in general anemia).
  • Reduce depresia (datorita triptofanului, un tip de proteina care este transformat in serotonina – un compus ce relaxeaza organismul si ajuta la imbunatatirea starii de spirit).
  • Regleaza presiunea sangelui (potasiul regleaza functionarea inimii si echilibrul presiunii arteriale – ceea ce mai departe reduce riscul tensiunii prea mari sau a atacului de cord).
  • Reduce efectele fumatului (B12, B6, magneziul si potasiul ajuta corpul sa se recupere in urma efectelor inhalarii nicotinei).
    Trateaza constipatia (sunt mai mult de 5 grame de fibre intr-o banana voinica astfel incat, daca aveti constipatie, introduceti banana ca laxativ natural in dieta).
  • Sindrom premenstrual (vitamina B6 ajuta la micsorarea nivelului de glucoza in organism ceea ce are un efect pozitiv asupra starii de spirit).
  • Trateaza mahmureala (calmeaza stomacul si, in combinatie cu miere, nivelul redus de zahar din sange este refacut).

Bananele regim sanatate

Daca v-a placut acest articol despre importanta bananelor in alimentatie va asteptam sa reveniti pe Lady’s Blog.

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Informatii fasole verde

Beneficiile fasolei verzi pentru sanatate

Remedii cadere par

Opriti natural caderea parului

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*