Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Ce alimente să eviţi dacă vrei să slăbeşti

131 Viewed Cris 0 respond
Ce alimente să eviţi dacă vrei să slăbeşti

Ce alimente să eviţi dacă vrei să slăbeşti? Încercăm să îţi spunem în acest articol ce este bine să nu mănânci dacă te-ai hotărât să slăbeşti. Totul se bazează pe studii şi informaţii ştiinţifice. Vă aducem aşadar un răspuns la întrebarea: ce alimente să eviţi dacă vrei să slăbeşti? Indiferent dacă ai o dietă de slăbire sau una normală este bine să ţii cont de informaţiile din acest articol despre alimentele pe care este bine să le eviţi pentru a nu te îngrăşa. Este vorba de doar trei alimente de evitat în nutriţie. De ce vă aducem aceste informaţii? Pentru că de multe ori poți avea impresia că ai o dietă sănătoasă, dar kilogramele în exces nu dispar indiferent cât de mult încerci. În general răspunsul întrebărilor tale se află tot în meniul zilnic, însă este nevoie să te gândești la toate alimentele pe care le consumi, chiar și la cele care ți se pare că nu au o importanță majoră.

Alimente şi fructe

Consumi fructe, legume, friptură slabă și eviți chips-urile și prăjiturile, dar centimetrii în plus nu au dispărut încă? Ei bine, trebuie să înveți care sunt tipurile de alimente pe care să le eviți astfel încât să nu-ți sabotezi dieta la fiecare masă ori în pauzele de lucru. Niciun ingredient nu este minor atunci când lupți împotriva kilogramelor în plus, iar combinația realizată la nivelul unei zile poate avea un impact decisiv asupra tonusului și siluetei tale.

3 alimente de evitat dacă vrei să slăbeşti

Pornim de la ideea comună că există alimente care îngraşă- Şi, aşa cum am precizat, vom veni cu informaţii despre ce alimente să eviţi dacă vrei să slăbeşti. În majoritatea cazurilor nutriționiștii îți recomandă să faci curat în frigider și în cămară atunci când începi o dietă, dar de ce? Ei bine, conținutul frigiderului sau al bucătăriei îți poate influența motivația de a respecta regulile dietei și te ajută să reziști în momentele dificile când ai prefera să cedezi tentațiilor hipercalorice. Din păcate, majoritatea persoanelor care decid să înceapă o dietă nu au timp să facă această operațiune de curățenie în bucătărie și în frigider.

Cu siguranță trebuie să-ți evaluezi întregul meniu și să te asiguri că nu mănânci o cantitate excesivă din niciun aliment, chiar dacă este sănătos. Caloriile se acumulează rapid dacă nu ești atent și poți depăși ușor totalul pe care ți l-ai propus.

Sunt însă alimente de evitat dacă doreşti să slăbeşti, dacă îţi propui să eviţi kilogramele în plus.

1. Salate fără dressing

Salatele par alegerea ideală pentru a slăbi mai repede. Legumele proaspete au multe fibre, vitamine și minerale, precum și puține calorii, astfel încât ți se pare că nu ai cum să greșești dacă alegi o salată? Din păcate, salatele pot avea foarte multe calorii dacă nu ești atent la celelalte ingrediente pe care le folosești. Dacă nu îți place gustul legumelor poți fi tentat să folosești mai mult dressing pentru a obține o aromă pe placul tău și ai putea crede că ai consumat o masă adecvată pentru planul tău de alimentație.

O cantitate redusă de dressing nu îți va face probleme, dar, potrivit specialiștilor, majoritatea persoanelor folosesc 7-8 linguri de dressing la o singură salată, adăugând foarte multe calorii și grăsimi la totalul zilnic. Nici dacă alegi dressingurile fără grăsimi nu vei fi în siguranță.

Salatele cu dressing pot îngrăşa

Aceste produse echilibrează lipsa grăsimilor printr-un exces de zahăr și au în continuare multe calorii. Nutriționiștii îți recomandă să renunți la dressing sau, dacă ai neapărat nevoie de o aromă aparte, să folosești sucul de lămâie pentru a îmbunătăți gustul salatei. De asemenea, poți adăuga ardei iute sau ghimbir, fără să-ți compromiți dieta. Uleiul de măsline este acceptabil, dar numai într-o cantitate redusă. Nu depăși o lingură de ulei la o salată, iar uneori îl poți înlocui cu alternative sănătoase cum sunt uleiul de avocado sau cel de semințe de in. În acest fel vei preveni afecțiunile cardiovasculare și vei reuși să-ți remodelezi silueta așa cum îți dorești.

2. Evitaţi laptele în cafea

Da, dacă doreşti să slăbeşti evită laptele în cafea. Evită mai ales laptele la cutiuţă care are foarte multe grăsimi. Dacă nu poţi fără lapte în cafea sau în ceai alege un lapte degresat.

Dacă te uiți pe etichetă când adaugi laptele condensat la cafea, conținutul de zahăr și grăsimi nu pare prea ridicat, însă cât de des îl folosești? În urma studiilor realizate s-a constatat că laptele pentru cafea se află în topul produselor care favorizează îngrășarea din cauza consumului excesiv. O porție este de o lingură, dar foarte multe persoane o dublează. De asemenea, foarte rar se opresc la o singură ceașcă de cafea. Deci dacă vei înmulți ceea ce vezi pe etichetă cu numărul de linguri, luând în calcul și câte cești de cafea bei, cu siguranță vei începe să te îngrijorezi.

Despre laptele condensat

O problemă legată de laptele condensat pentru cafea sunt și uleiurile hidrogenate. Acestea sunt grăsimi de tip trans, care cresc nivelul de colesterol și favorizează bolile cardiace. Nici variantele fără grăsimi sau fără lactoză nu sunt mai sănătoase pentru că, în acest caz, au mai mult zahăr pentru a suplini absența grăsimilor sau a lactozei. Cel mai bine ar fi să alegi cafeaua simplă de oricâte ori ai ocazia și să adaugi frișcă din lapte, preparată acasă, o dată sau de cel mult două ori pe săptămână.

3. Sucurile naturale pot îngrăşa

Da, deşi pare greu de crezut, sucurile naturale pot îngrăşa. Sau, mai degrabaă, sucurile natural care conţin zahăr. La prima vedere sucurile din fructe sau legume par alegerea perfectă pentru eliminarea rapidă a țesutului adipos. În unele cazuri, persoanele care vor să slăbească au tendința de a bea doar un suc de fructe în locul unei mese pentru a economisi calorii. Din păcate, o astfel de alegere nu te avantajează deloc pentru că este ca și cum ai bea câteva linguri de zahăr.

Este adevărat că sucul de portocale, de exemplu, conține vitamine, dar de ce să nu consumi portocala întreagă pentru a obține și beneficiile fibrelor? Chiar și atunci când compari caloriile, cele din fructul întreg sunt mai puține decât cele din suc. Pentru un singur pahar de suc vei avea nevoie de 2-3 portocale și vei irosi fibrele, în timp ce poți alege o singură portocală care are mai puține calorii plus fibre și te ajută să reduci numărul de gustări din timpul zilei. Va fi mult mai plăcut decât să consumi toate caloriile alocate printr-un pai.

Alege alimentele cu atenţie

Dacă doreşti să slăbeşti alege cu grijă alimentele din dietă. Consultă pe site-ul nostru şi dieta astrală. Sau, mai corect, dieta recomandată fiecărei zodii. Alege ce este mai bun pentru tine ca zodie şi ţine cont şi de răspunsul la întrebarea ce a propus acest articol: ce alimente să eviţi dacă vrei să slăbeşti?

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
5/5 - 1
You need login to vote.
Filed in
Dispozitive din silicon pentru fiert oua

Dispozitive din silicon pentru fiert ouă

Sfaturi alegere sotie

Bărbaţii căsătoriţi cu femei inteligente trăiesc mai mult

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*