Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Alimente pentru dieta anti-acnee

644 Viewed Lady4u 0 respond
Alimente anti acnee

Tratamentul anti acnee pot fi însoţit de o dietă adaptată. Există alimente anti-acnee sau alimente ce pot susţine combaterea acneei. În acest articol vă prezentăm alimente ce pot fi utilizate cu succes împotriva acneei. Ca de obicei, de foarte multe ori anumite probleme de sănătate sau de cosmetică îşi au soluţiile într-un regim alimentar adecvat sau în natura înconjurătoare. În acest caz specific, lupta împotriva acneei poate fi susţinută de un aliat natural: alimentele şi alimentaţia.

Tratamentul o dietă anti acnee adecvată. Acneea este o problemă de piele ce poate provoca mai multe tipuri de umflaturi la nivelul pielii. Acneea este denumită popular şi coşuri. Aşadar, tratamentul anti-acnee este soluţia pentru a scăpa de coşuri. Acneea poate să apară de cele mai multe ori pe faţă, pe gât, pe spate sau pe umeri. Acestea sunt cele mai cunoscute forme ale acneei. Acneea este cel mai des provocată de modificări hormonale în organism. Astfel, cele mai comune simptome apar de la finalul copilăriei şi până la finalul adolescenţei până la finalul perioadei de pubertate. Acneea poate apărea însă şi la perioade de vârstă înaintate. Cum am amintit, acneea este determinată de schimbări hormonale.

Când dispare acneea

Sunt câteva afecţiuni medicale cu care fiecare persoană se confruntă cel puţin odată pe parcursul vieţii. Una dintre cele mai frecvente rămâne acneea. Aceasta poate apărea la orice vârstă. Dar, în mod special, în perioada adolescenţei cu manifestări cu precădere pe suprafaţa tenului. Denumite popula coşuri, acestea sunt nu doar inestetice ci şi incomode. Coşurile pot fi înlăturate dar numai dacă ştii totul despre ele.

De obicei acneea dispare în mod natural fără tratament. Acneea nu este cauzată de infecţii dar, în acelaşi timp, infecţiile pot înrăutăţi situaţia. Cazurile serioase de acnee sunt rareori dăunătoare. Dar pot provoca stres emoţional sau pot lăsa cicatrici. În funcţie de severitate puteţi alege să nu apelaţi la un tratament, să întâmpinaţi evoluţia cu un tratament natural, uşor. Sau să recurgeţi la medicamente pentru a trata acneea.

Acneea dispare de obicei după perioada de pubertate. Poate să dispară odată cu începerea vieţii sexuale prin reglare hormonală. Sau poate să dispară cu tratament sau urmând o dietă cu alimente.

Ce provoacă coşurile

Pentru a înţelege cum apar coşurile este necesar să avem mai multe informaţii despre piele. Suprafaţa pielii este acoperită de găuri micuţe care sunt conectate la glande sebacee sau sudoripare care sunt imediat sub piele. Aceste mici găuri sunt denumite pori. Glandele sudoripare trimit sebum în sus, spre suprafața pielii prin intermediul unor canale extrem de subţiri numite foliculi.

Uleiurile furnizate de glandele sudoripare sunt purtate prin foliculi pentru a elimina pielea moartă de la suprafaţa pielii. Tot prin aceşti foliculi cresc fire subţiri de păr. Acneea apare când se blochează canalul spre pielea moartă, când apar uleiuri ale organismului în exces sau, deseori sunt anumite bacterii. În timpul pubertăţii deseori hormonii provoacă producerea în exces de uleiuri de către glandele sudoripare. Ceea ce creşte riscul apariţiei coşurilor.

Cum este afectată pielea de dietă?

Dieta anti acneeUnul dintre factorii ce afectează pielea este dieta. Iar dieta anti acnee ajută la reducerea acestor factori. Unele alimente sporesc şansele de creştere rapidă a zahărului din sânge. Sau, în termeni medicali, creşte glicemia. Când nivelul de zahăr din sânge creşte repede, organismul eliberează hormonii de insulină. Când insulina este în exces în sânge glandele produc mai multe uleiuri. Ceea ce creşte riscul apariţiei coşurilor.

Din cauza efectelor provocate de producerea în cantitate mai mare de insulină, acestea sunt pusepe seama carbohidraţilor glicemiei crescute. ceea ce înseamnă că sunt produse de zahărul simplu. Din acest motiv se presupune că ciocolata înrăutăţeşte acneea. Dar se pare că nu afectează pe toată lumea, conform unui studiu publicat de Jurnalul dermatologic clinic şi estetic.

Alte cercetări au studiat legăturile între ala-numita „dietă occidentală” şi efectele anti acnee. Sau mai degrabă influenţa negativă pentru acnee. Această dietă se bazează în principal pe carbohidraţi, lactate, grăsimi saturate, grăsimi trans. Potrivit studiului, aceste alimente stimulează producerea de hormoni care conduc la excesurile de uleiuri secretate de glande. S-a stabilit, de asemenea, că dieta occidentală este legată de o inflamare mai mare, ceea ce contribuie la problemele care generează acneea.

Acneea este întâlnită mai des în societăţile occidentale unde consumul se axează pe alimente procesate. Este vorba de semi-preparate, grăsimi şi dulciuri în exces.

Ce alimente ajută pielea?

Consumul de alimente cu indice glicemic scăzut, cu aport mic de carbohidraţi, poate reduce riscul dezvoltării acneei. Carbohidraţii în procent mic pot fi găsiţi în următoarele alimente: grâu integral, legume, fructe şi legume crude. Sunt de asemenea benefice pentru piele, pentru că reduc inflamarea, alimentele care conţin: zinc, vitamina A şi E, compuși chimici denumiți generic antioxidanţi.

Unele alimente „prietenoase cu pielea” sunt:

  • Fructele şi legumele galbene şi portocalii cum ar fi morcovii, caisele şi cartofii dulci.
  • Spanacul şi alte legume cu frunze verde-închis.
  • Roşiile, coacăzele şi pâinea din grâu integral.
  • Orezul brun, seminţele de dovleac.
  • Fasolea, mazărea şi lintea.
  • Somonul, macroul şi alte specii de peşti cu grăsimi.
  • Nucile.

Fiecare organism reacţionează diferit. Şi anumite persoane pot constata că se înmulţesc coşurile prin consumarea numitor alimente. Sub supravegherea medicilor puteţi afla care este dieta cea mai bună, care vă ajută cel mai mult. Luaţi în calcul de asemenea orice sensibilităţi şi alergii la anumite alimente atunci când vă planificaţi dieta anti acnee.

7 alimente anti acnee

Verdeţurile sunt importante. În loc să adăugaţi preparatelor condimente picante, chilli sau piper, care accentuează acneea, optaţi pentru verdeţuri. Acestea pot conferi aroma necesară. Este vorba în principal de rozmarin, mentă, leuştean sau pătrunjel.

Un alt aliment anti-acnee: scoicile. Studiile au scos în evidenţă că scoicile stimulează apetitul sexual. O dietă ce include scoici ajută şi la prevenirea acneei. Prin conţinutul ridicat de zinc scoicile ajută la controlul eliberării de hormoni masculini responsabili pentru apariţia problemelor pielii, inclusiv pentru coşuri.

Somonul este de asemenea recomandat. Este recomandat somonul preparat la cald sau prăjit fără ulei sau cu puţin ulei de măsline. Se poate prepara somonul la aburi sau la convector. Sau poate fi prăit în tigăi ceramice sau de teflon. Puteţi folosi atât somon proaspăt cât şi somon congelat.

Kefirul şi iaurtul sunt recomandate în dietă. Lactatele ultra procesate nu sunt recomandate pentru ten. Cele care se apropie cel mai mult de produsul crud, „natural”, cum este kefirul de exemplu, ajută la lupta împotriva bacteriilor care pot cauza acneea. Încercaţi iaurtul cu afine pentru a vă asigura şi porţia de anti-oxidanţi. Sau, ca o gustare seara, iaurt amestecat cu o linguriţă de miere.

Ciocolata neagră, fără mult zahăr, este de asemenea recomandată. Chiar dacă îşi doreşti o dietă care să includă prăjituri cu frişcă, bomboane sau alte prăjituri: renunţă la ele. Cantitate acestor produse consumate este proporţională cu starea de sănătate a pielii. Există însă şi o variantă de înlocuire a acestor dulciuri: ciocolata neagră care este şi bogată în antioxidanţi. Ciocolata neagră neutralizează efectul radicalilor liberi care determină apariţia unor afecţiuni cum este acneea.

Tratament cosuriDieta anti-acnee poate include şi legume cu un conţinut ridicat de apă şi de betacaroten. Legumele cu un conţinut ridicat de apă, cum sunt castraveţii, elimină toxinele din corp şi ajută la reducerea inflamaţiilor asociate cu acneea, deblocând totodată şi porii pielii. Consumaţi şi alimente bogate în vitamina A esenţială pentru sănătatea pielii: morcovi, cartofi dulci, pepene galben, pătrunjel, ardei roşu, broccoli, spanac, salată verde sau caise.

Apa este foarte importantă. Deseori bem apă doar când ni se face sete. În acel moment, însă, corpul este deja deshidratat. Este foarte importantă hidratarea continuă, pe tot parcursul zilei. Apa ajută la menţinerea elasticităţii pielii şi la eliminarea toxinelor din organism. Dacă vi se pare prea „fără gust” adăugaţi în apă felii de portocală, lămâie, castravete.

Alimentele anti-acnee nu ajută la eliminarea totală a coşurilor în toate cazurile. Au însă cu siguranţă un rol important în domolirea, reducerea acneei. Există de asemenea, separat de dieta anti acnee, şi produse cosmetice. Atenţie însă la alegerea acestora. Cosmeticele anti acnee includ de obicei creme, măşti de faţă care ajută la diminuarea coşurilor.

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Filed in
Diete cu kefir

Diete pe bază de kefir

Dieta Zodia Fecioara

Dieta pentru Zodia Fecioară

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*