Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Alimente pentru a te menţine tânăr

182 Viewed Cris 0 respond
Dieta anti-imbatranire

Câteva alimente au demonstrat că ajută la menţinerea tinereţii. Experienţa omenirii a arătat în sute de ani că anumite alimente ajută organismul să se menţină tânăr şi viguros. Mai exact sunt alimente care întârzie procesul de îmbătrânire. Cu un pic de atenţie pentru dietă dar şi pentru ponderea acestor alimente puteţi întârzia îmbătrânirea organismului. Nu promitem nemurirea dar aceste aliemnte ajută la menţinerea tinereţii. Cu un efort minim veţi reuşi acest lucru consumând în mod regulat alimentele pe care le recomandăm în acest articol. Revenim pe Blogul Doamnelor www.ladysblog.ro cu informaţii despre dietă dar şi despre menţinerea sănătăţii.

Consumul de apă

Consumul de apă este obligatoriu. Aţi văzut deseori reclamele care îndeamnă la consumul a cel puţin doi litri de lichide pe zi. De preferat este să consumaţi cât mai multă apă. Dar apa nu trebuie consumată dintr-o dată, apa trebuie consumată în etape.

Nici un alt tip de fluid nu poate înlocui apa pură în organism, deoarece omul este format din apă. Datorită apei uscarea dispare pe piele, părul devine mai puternic și mai elastic, iar ridurile de vârstă apar mult mai târziu. Principala cauză a îmbătrânirii precoce este lipsa de apă în organism. Are un efect negativ asupra sănătății și a dispoziției. Zilnic este necesar să beți aproximativ două litri de apă pură (ceai, cafea, suc, supă – nu înseamnă apă).

Consumul de lactate

Consumul de lactate ajută de asemenea la întinerirea organismului. Consumul de produse din lapte înseamnă însă lactate de calitate, naturale. Laptele a constituit încă din antichitate un aliment esenţial pentru oameni.

Pentru a menține o bună sănătate avem nevoie de bifidobacterii utile din produsele lactate naturale fermentate. Dacă mănânci produse lactate în fiecare zi, după câteva săptămâni va asigura o muncă confortabilă a intestinului, deoarece toate procesele putrefactive se vor opri și chiar funcția rinichilor și a ficatului se va normaliza. Prin urmare, astfel de produse sunt recomandate în cazul disbacteriozelor, colitei, constipației și chiar otrăvirii.

Consumul de legume verzi

Consumul de legume verzi este recomandat de toţi dietologii. Sunt doar câteva excepţii şi acestea se referă la anumite regimuri alimentare impuse de medici în situaţia unor boli specifice. Dar legumele verzi şi mai ales cele consumate crude au un rol important într-o dietă anti-îmbătrânire.

Legumele verzi conțin clorofilă care întărește imunitatea organismului. Datorită legumelor se combat toxinele și radicalii liberi care duc la îmbătrânirea corpului. Acestea sunt eliminate din organism cu ajutorul legumelor. Cel mai bine este să le consumați crude și proaspete colectate, deoarece în timpul depozitării și tratamentului termic pierd parțial valori nutritive. Țelina este cea mai utilă legume verde pentru întinerirea pielii.

Consumul de ulei de măsline

Beneficiile uleiului de masline sunt recunoscute inca din antichitate, din vremea lui Hipocrate, Galen sau Diocles, cand maslinele erau simbolul pacii al gloriei. In prezent, medicii si nutritionistii au realizat ca uleiul de masline extra virgin, in special, detine importante proprietati nutritionale benefice pentru mentinerea sanatatii organismului.

Pentru asimilarea corectă a majorității vitaminelor, corpul uman are nevoie de grăsimi, care sunt conținute în uleiuri presate la rece. Datorită acestora, procesele de oxidare sunt, de asemenea, încetinite. Pentru a vă menține sănătatea, ar trebui să mâncați o lingură de ulei de măsline în fiecare zi.

Beneficiile medicale ale uleiului de masline se datoreaza atat continutului ridicat de acizi grasi monosaturati, cat si continutului ridicat de antioxidanti. Potrivit studiilor realizate pana in prezent, uleiul de masline previne aparitia bolilor de inima prin scaderea nivelului de colesterol LDL (colesterolul „rau”) in timp ce creste nivelul de colesterol HDL (colesterolul „bun”). Niciun alt ulei natural nu contine o cantitate atat de mare de acid monosaturat precum uleiul de masline!

Uleiul de masline este foarte bine tolerat de catre stomac; potrivit studiilor, acesta previne aparitia ulcerului gastroduodenal si gastrita, si, totodata, stimuleaza secretia bilei si a hormonilor pancreatici intr-un mod mai natural si mai eficient decat medicamentele prescrise. Prin urmare, acest ulei scade incidenta aparitiei calculilor biliari.

Consumul de nuci

Toate nucile, fara exceptie, sunt antioxidanti puternici. Ele conțin, de asemenea, coenzima Q1O necesară pentru reînnoirea și nutriția celulelor. După treizeci de ani de dezvoltare a corpului este redusă, deci rația unei femei trebuie să includă în jur de 50 de grame de nuci pe zi.

Consum de nuci

Fructele de mare

Un număr mare de microelemente care prelungesc tinerii se găsesc în macrou, somon, calamar și alte fructe de mare. Mâncărurile delicioase și naturale din fructe de mare, inclusiv calamarul înghețat, pot fi cumpărate din toate marile magazine. Consumul acestor produse are un efect benefic asupra pielii si parului, saturati organismul cu iod, imbunatateste functia glandei tiroide.

Legume şi cereale

Legumele şi cerealele conțin o compoziție bogată, dar în special siliciu, responsabilă de producerea de colagen. Utilizarea cerealelor ajută la îmbunătățirea funcționării sistemului circulator, precum și la întărirea sistemului cardiovascular. Iubitorii de fasole sunt ajutaţi cu o culoare frumoasă a tenului și chiar și a pielii.

Fructele acre şi de pădure

Fructele acre şi fructele de pădure sunt bogate în vitamina C și, prin urmare, protejează celulele de radicalii liberi, normalizează metabolismul grăsimilor, conferă pielea un aspect sănătos și, de asemenea, ajută la formarea colagenului.

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Tratament pentru ficat gras

Tratament pentru ficat gras: spirulina

Culoare Alimente Albe

Cum afectează organismul culoarea alimentelor

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*