Pentru diabetici: cele mai bune 16 alimente

1673 Viewed Lady4u 0 respond
Dieta diabet

Dieta diabeticilor este una stricta, cu alimente permise, unele neutre, altele chiar interzise. Functie de tipul de diabet regimul este mai strict sau mai permisiv. Lady’s Blog va prezinta in acest articol alimentele bune pentru diabetici, cele care pot fi consumate fara a pune in pericol sanatatea diabeticilor. Propunem 16 alimente care pe baza studiilor medicale s-au dovedit benefice pentru bolnavii de diabet, cu proprietati specifice in procesul de control al diabetului.

Persoanele care sufera de diabet de tipul 1 sau de tipul 2 trebuie sa fie foarte atente cu orice mananca. Si asta in principal pentru ca orice greseala in dieta diabeticilor poate conduce la cresterea nivelului de zahar din sange ceea ce este foarte riscant. Diabetul nu poate fi tratat complet. Dar poate fi tinut sub control. Pentru asta, persoana care sufera de diabet trebuie sa fie foarte atenta la ce mananca. Pentru persoanele care sufera de diabet mai jos aveti o lista cu alimentele ce pot fi consumate pentru a tine diabetul sub control.

Diabet regim asparagus1.Mancati asparagus pentru a tine diabetul sub control
Aceasta este o leguma non-amilacee ce contine doar cinci grame de carbohidrati si are un bun continut de fibre. Asparagusul contine si o buna cantitate de vitamina C si vitamina B, contine acid folic. Toate aceste ingrediente nu numai ca te ajuta la combaterea dibetului zaharat dar contribuie si la starea generala de sanatate.

2.Mancati coacaze pentru a descuraja diabetul
Coacazele sunt bogate in vitamina C, fibre dietetice si flavonoide. Ele sunt, de asemenea, un bun antioxidant si ajuta la consolidarea sistemului imunitar. Peste toate, acestea sunt fructe bune pentru a fi consumate de persoanele care sufera de diabet zaharat.

3.Mancati grapefruit rosu pentru a sta departe de diabet
Un fruct recunoscut pentru continutul bogat in vitamina C. Puteti ori sa beti un juice din grapefruit sau sa va realizati o salata care sa aiba la baza acest fruct.

regin diabet fasole4. Consumati fasole pentru a tine diabetul sub control.
Nu exista nutrienti mai buni decat cei regasiti in fasole. Pornind de la vitamine si pana la proteine, in fasole se regasesc si substante nutritive esentiale cum ar fi acidul folic dar si minerale precum magneziul si potasiul. In plus, exista o multime de optiuni pentru diabetici atunci cand vine vorba de a consuma fasole. Aveti la dispozitie atat fasolea boabe „rinichi” (maronie), fasolea inchisa la culoare sau neagra, fasolea alba, fasolea lima si multe alte soiuri ce pot fi incluse in regimul de zi cu zi pentru a mentine diabetul sub control. In plus exista o multitudine de retete pe baza de fasole ce pot fi adaptate pentru dieta diabeticilor.

6. Mancati Broccoli pentru a controla diabetul
Aceasta leguma cu o culoare verde-inchis are un continut ridicat de vitamina A si vitamina C. Ajuta in acelasi timp la tratarea ranilor care se vindeca uneori mai greu pentru diabetici.

7. Consumati peste pentru a va controla diabetul
Pestii sunt bogati in acizi grasi Omega 3 si sunt foarte benefici pentru persoanele care sufera de diabet. Printre pestii cei mai recomandati sunt somonul, macroul, sardinele si heringul care sunt specii bogate in acizi grasi Omega3 care trebuie inclusi cat mai des posibil in dieta diabeticilor.

Continuati lectura articolului pe pagina 2>>

Don't miss the stories follow Lady 4 Lady's and let's be smart!
Loading...
0/5 - 0
You need login to vote.
Dieta specifica grupa0

Dieta pentru grupa de sange 0

Beneficii cidru

10 motive pentru a consuma cidrul de mere

Related posts
Your comment?
Adauga un comentariu. Parerea ta e importanta.

*