
Un website fără servicii SEO nu are posibilitatea pentru a se dezvolta în mediul online. Când vorbim despre servicii SEO, fie că sunt asigurate „in house”, fie că sunt externalizate, acestea asigură succesul unui website. Statisticile internationale din mediul online au demonstrat importanţa pe care o au serviciile SEO pentru orice website. Fie că este vorba doar de un website de prezentare, de un magazin online sau de un blog, aceste procese externalizate dau plus valoare în mediul online.
Un website reprezintă modul de prezenţă, de „afişare” pe internet şi în mediul online. UN blog sau un website reprezintă principala promovare în online. Din această perspecitivă trebuie reţinut că orice afacere, orice blog sau magazin online nu poate rezista în online fără o bună optimizare. Vorbim despre optimizarea pentru motoarele de căutare, SEO, sau mai aplicat Search Engine Optimization. Secolul XXI a impus online-ul ca mijloc esenţial de promovare.
Servicii SEO de calitate
Vorbim despre servicii SEO. Din dorinţa de a exlica importanţa acestui tip de promovare online. Pentru că niciun site nu poate fi important fără a avea servicii SEO. Fie caă vorbim de principii on-site, fie că aducem aminte de optimizare out-site, aceste servicii sunt esenţiale. Dacă nu aveţi un specialist care să se ocupe de acest domeniu nu veţi urca în rezultatele motoarelor de căutare. Un proces de audit SEO combinat cu maăsuri specifice va urca în SERP orice website cu potenţial. Auditul SEO arată, punctează problemele. Rezultatele unui audit SEO trebuie urmate de măsuri specifice. Dacă doriţi este ca o analiză medicală ce impune măsuri de regim alimentar şi de medicaţie. Auditul stabileşte problemele ce urmează să fie rezolvate prim mpăsuri specifice de promovare online.
Importanţa SEO
Dacă nu cunoaşteţi mediul onine nu veţi înţelege importanţa acestor servicii. Un exemplu plastic: vrem să fim sănătoşi dar nu respectăm principii elementare. În mod similar, dacă doriţi să aveţi un website de succes este necesar să vă faceţi o „analiză medicală” online. Şi specialistul, după un audit SEO, o să vă recomande „tratamentul”. Nu va jucati cu principalul instrument de promovare, de prezenţă în online. Importanţa SEO a fost determinată în ultimii ani de creşterea relevanţei prezenţei în mediul online. Treptat, SEO a devenit reperul de pe locul unu pentru realizarea unui website. Nu contează cât de frumos este un website. Este important însă să fii găsit cu rapiditate, să fie în topul căutărilor pe internet. Degeaba ai un website ca o vitrină perfectă dacă nimeni nu ajunge să ţi-l vadă.
Orice website trebuie să aibă o strategie SEO. Fără o strategie, fără tehnici de promovare internă şi externă, niciun site nu poate avea succes. Totul se bazează pe internet pe optimizare promovare online. Fără tehnici adaptate în scopul SEO – Optimizare pentru Motoarele de Căutare – niuciun website nu se poate ridica pe internet. În zona de tehnologie şi software serviciile SEO apar ca determinante pentru orice construcţie de website.
Audit SEO
Un audit SEO este necesar la interval de aproximativ 6 luni. Un raport de eficienta SEO aduce in atentie in primul rand problemele legate de optimizarea pentru motoarele de cautare. Si vorbim in primul rand de Google. Un website ce nu este adaptat şi sincronizat cu Gooogle nu are şanse să se impună pe internet. Fără ostrategie SEO niciun website nu se poate mişca „în sus” pe motoarele de căutare. orice proces de promovare online trebuie să înceapă cu un audit SEO. Fie că obţineţi independent un astfel de raport, fie ca apelaţi la o firmă specializată, acest audit reflectă realitatea. O realitate asupra momentului zero al auditului, cu informaţii corecte şi complete despre problemele unui website.
Un audit SEO precizează clar, obiectiv, fără echivoc, promblemele unui website. Şi funcţie de problemele identificate, de natura lor, se poate trece la rezolvarea situaţiilor. În mod logic este simplu: se află problemele, se rezolvă probleme de optimizare. Dar totul pleaca de la un audit SEO obiectiv şi corect. Un audit SEO realizat corect, cu cât mai multe informaţii, este extrem de important pentru orice website. Auditorul SEO îşi scoate în evidenţă problemele pe care poate nici măcar nu le puteţi bănui. Probleme care lucrează în timp şi vor afecta cu siguranţă poziţionarea unui website dacă nu sunt remediate.
Servicii de link-building
După o perioadă în care algortimii motoarelor de căutare au penaliyat promovarea excesivă se revine la importanţa serviciilor de link building. Cand vorbin de servicii de link-buliding ne gândim la un cumul de pagini ce trimit linkuri „înapoi” sau direct spre site-ul nostru. Am constatat că un pachet de servicii de backlinkuri (sau link building) impune definitiv în SERP un articol sau o pagină anume. Un bun serviciu de construire şi obţinere de link-building, bine aşezat, aduce plus-valoare SEO.
Un pachet de servicii SEO nu este complet fără a apela la link-building. Este vorba despre optimizarea out-page, despre ceea ce presupune influenţarea notorităţii unui webiste. Şi, partenerii noştri oferă mai multe astfel de pachete ce conţin backlinkuri.
Consultanţă SEO
Consultanţa SEO este o procedură ce cumulează auditul cu consilierea în urma analizei. Consultanţa SEO este procesul prin care se determină punctele tari, pucntele slabe ale unui website şi mpăsurile ce urmează să fie implementate. Consultanţa începe cu auditul şi se încheie cu raportul de măsuri ce trebuie implementate. Un consultant SEO vă oferă informaţii de calitate, de mare valoare pentru existenţa şi dezvoltare în mediul online. Un consultant SEO vă poate oferi soluţii la îndemână după ce constată problemele unui website în urma unui audit. Totul se realizează cu specialişti. Şi, în modul cel mai util, este nevoie ca acest specialist să aibă şi studii în zona comunicării online, IT, marketing online, comunicării strategice în general.